Emaitzak: 9

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (1)
Con vistas a no sobrecargar más el sistema o molestar a otros usuarios es más conveniente contestar directamente a la dirección de correo del que envió el artículo, pues bien, la mayoría de los lectores de noticias permiten mandar o replicar por correo electrónico directamente sin tener que irse a la utilidad de correo electrónico. Halakoetan, sistema gehiegi ez gainkargatzeko edo beste erabiltzaile batzuei trabarik ez egiteko, zuzenean artikulua bidali duenaren helbide elektronikora erantzutea izaten da onena; berri-irakurle gehienek zuzenean posta elektroniko bidez bidaltzen edo erantzuten uzten dute, posta elektronikoaren erabilgarritasunetara jo beharrik izan gabe.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Instalatze eta mantentze lanak (1)
(*) Si se señala, porque así lo indica el titular, este será el medio de notificación preferente (*) Titularrak helbide elektronikoa adierazten badu, horixe lehenetsiko da jakinarazpenetarako

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Ostalaritza eta turismoa (3)
En estos casos utilizaremos nuestro propio sistema de reservas (teléfono, fax, e-mail, central de reservas...) para gestionar el servicio y podemos utilizar un segmento pasivo para que quede un registro de la reserva del hotel, coche en el PNR aéreo, y salga en el itinerario que le entregamos al cliente. Horrelakoetan, gure erreserba-sistema erabiliko dugu (telefonoa, faxa, helbide elektronikoa, erreserba-zentrala...) zerbitzua kudeatzeko; segmentu pasibo bat erabil dezakegu aireko PNRan hoteleko nahiz autoko erreserbaren erregistroa gelditu dadin, eta, halaber, bezeroari eman diogula ager dadin ibilbidean.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En estos casos utilizaremos nuestro propio sistema de reservas (teléfono, fax, e-mail, central de reservas...) para gestionar el servicio y podemos utilizar un segmento de memorandum para que quede un registro de la reserva del coche en el PNR aéreo, y salga en el itinerario que le entregamos al cliente. Kasu horietan gure erreserba-sistema erabiliko dugu (telefonoa, faxa, helbide elektronikoa, erreserba-zentrala...) zerbitzua kudeatzeko; memorandum-segmentu bat erabil dezakegu aireko PNRan auto-erreserbaren erregistroa gelditu dadin, eta, halaber, bezeroari entregatu diogula ager dadin ibilbidean.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Por otra parte, es necesario señalar que la información que allí encontramos suele estar totalmente actualizada y que disponemos probablemente de muchas páginas web y de muchas direcciones electrónicas para consultar. Bestalde, Interneteko informazioa erabat eguneratua egon ohi da, eta, ziurrenik, web orri eta helbide elektroniko asko izango ditugu kontsultarako aukeran.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Gizarte eta kultura zerbitzuak (1)
(correo electrónico, teléfono, disponibilidad horaria para reuniones, etc.) (helbide elektronikoa, telefonoa, bileretarako ordutegi-aukera, etab.)

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Zehar-lerroa (2)
Si sabes qué suele hacerse el/la cliente/a en tu centro, cada cuánto suele venir, qué se suele gastar cada vez que viene, su edad y su dirección deemailo de móvil, puedes diseñar campañas para: Baldin badakizu bezeroak zure zentroan zer egin ohi duen, zein maiztasunez etorri ohi den, etortzen denean zenbat gastatu ohi duen, zer adin duen eta zer helbide elektroniko edo mugikor-zenbaki duen, kanpainak diseina ditzakezu:

Materiala: Sistemen integrazioa

Con un teléfono de contacto y/o unemail, puedes contactar con mucha facilidad. Haren telefonoa eta/edo helbide elektronikoa izanda, erraz-erraz jar zaitezke harekin harremanetan.

Materiala: Sistemen integrazioa